פרסום בפייסבוק: הטיפים החשובים

פרסום בפייסבוק: הטיפים החשובים

פרסום בפייסבוק: הטיפים החשובים ביותר כמות הקהלים המגיעים לפייסבוק היא עצומה ובמימדים שקשה לעמוד. לפי נתוני פייסבוק, יותר מ- 2 מיליארד משתמשים בחודש פוקדים את הפלטפורמה שכולנו הפכנו למכורים אליה. המשתמשים הנמצאים בפייסבוק נחשפים לפרסומות באופן קבוע ו"מזינים" את פייסבוק להשתכלל עוד ועוד. כאשר מדברים על פרסום בפייסבוק האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. בתור ענקית פרסום, פייסבוק הוציאה מגוון אמצעי פרסום דרך הפלטפורמה שלה. אמצעי פרסום אלו משמשים מפרסמים רבים בכל העולם המגישים פרסומות ייעודיות לפי קהלי יעד. אז איך עושים פרסום בפייסבוק? המשיכו לקרוא וקבלו את כל הטיפים החשובים ביותר.

לימדו, השקיעו ותצליחו בתהליך הפרסום

כאמור, פרסום בפייסבוק הפך לאמצעי חובה בתהליך הפרסום של עסק כזה או אחר אך על מנת להפיק את המיטב מפייסבוק חשוב לנסות לדעת כמה שיותר על הפלטפורמה והמערכות שהיא מציעה. עסקים קטנים רבים לא מודעים לפוטנציאל של פרסום בפייסבוק ולכן מעדיפים ללכת לפלטפורמה אחרת כגון גוגל, באנרים, אתרי חדשות וכדומה. כל המידע על פרסום בפייסבוק מופיע באינטרנט וניתן לקבל תשובה לכל שאלה אם עושים חיפוש מהיר בגוגל.

תתחילו בפרופיל שלכם

כל הקמת עמוד, קהילה או קבוצה בפייסבוק מתחילה בפרופיל האישי שלכם. לפי עמוד העסק שלכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ידעו עד כמה השקעתם בו או עד כמה לא השקעתם בו. בפרופיל האישי שלכם, ניתן להוסיף פרטים כגון שם העסק, כתובות, לוגו וכדומה. דבר זה יכול להיות הצעד הראשון לחשיפה של העסק שלכם לקהלים רלוונטים.

למדו מהקהלים שלכם

הקהלים הרלוונטים שלכם מגיבים בעמוד שלכם, מציעים שינויים, מעבירים ביקורות או סתם מפרגנים. נסו לעבור על ביקורות המשתמשים שלכם, נסו להבין מהו הנושא המדובר ביותר ונסו לשפר אותו או לתקן אותו. זכרו, תגובות משתמשים יכולות להופיע בפרופילים אחרים וכך להגביר את החשיפה אליהם. חוסר מענה ללקוחות או מענה בזוי עלול להיחשף לקהל גדול יותר ממה שחשבתם ולכן חשוב לתת מענה בהתאם.

נתחו את פעילות הגולשים ולמדו ממנה

על מנת לדעת האם אתם עושים עבודה טובה או לא, חשוב לנתח את הפעילות שלכם בפייסבוק. פרסום בפייסבוק הוא תהליך מדיד, פייסבוק מאפשרים לנטר את הפעילות דרך המערכות שלהם וכך למקסם את תהליך הפרסום. פרסום בפייסבוק מאפשר להסיק מסקנות ולרכז את כל התובנות בצורה אחידה. קבעו מדדים, הגדירו יעדים ובסוף כל קמפיין או פעילות מדדו את תוצאות הקמפיין שלכם – נסו להבין כמה משאבים השקעתם, נסו להבין מהם הקהלים הרלוונטיים ביותר למותג שלכם, תבצעו שינויים בהתאם למסכנות שלכם ונסו להבין איך אתם יכולים להשתפר.

לסיכום

פרסום בפייסבוק הוא תהליך היכרחי לפרסום העסק שלכם במיוחד עם אתם עסק הנמצא במיקום פיזי אחד. פרסום בפייסבוק מוגש בעיקר לקהלים רלוונטים לפי מיקום הגיאוגרפי של המשתמש ולפי פרסונליזציה (תחביבים, מין, תחומי עיניין וכו') דבר העוזר ליעיל את הביצועים של הקמפיין שלכם.

בניית אתר פורטל

פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על היצירה והתחזוקה של אתרי פורטל. הוא בוחן את היתרונות שלהם, את גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון במהלך הפיתוח

קרא עוד »