קידום אורגני או ממומן? זאת השאלה

בין השאלות הנפוצות ביותר בשיווק הדיגיטלי הוא האם כדאי להשקיע בקידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. נכון שיש עוד טכניקות פרסום שונות ומגוונות, אולם סביר להניח שפרסום בגוגל, באיזשהו אופן, יהיה חלק בלתי נפרד מתוכנית הפרסום שלכם. חברת https://www.gnss.co.il/ מספקת לכם היכרות מעמיקה יותר עם טכניקות הפרסום המובילות בעולם השיווק כיום ואת היתרונות של כל אחת מהן כדי שתוכלו לבחור היכן להשקיע את הכסף שלכם בצורה נבונה.

היתרונות של קידום אתרים אורגני:

קידום אתרים אורגני היא בעיני משווקים רבים הטכניקה המובילה כיום. כל אחד רוצה להופיע ראשון בגוגל ואם להופיע ראשון לא מתאפשר אז בין המקומות הראשונים. להופיע ראשון בגוגל תורם למוניטין של העסק לאמינות שלו, למיצוב שלו לעומת המתחרים וכמובן להבאת תנועת גולשים רבה ואיכותית לאתר העסק, בשאיפה שרבים מהם יהפכו ללקוחות. כמובן שכל הליך קידום אתרים דורש עבודה מקצועית ורבה, אולם בטווח הארוך מדובר בטכניקת הפרסום המשתלמת ביותר. להלן כמה מהיתרונות של הקידום האורגני:

  • תנועת גולשים רבה יותר לאתר שלכם בטווח הארוך. לוקח קצת זמן לקבל תוצאות משמעותיות יותר אולם בטווח הארוך מדובר בכמות תנועה ללא תקרת זכוכית ובוודאי רבה ואיכותית יותר מזו המגיעה דרך הקמפיין הממומן.
  • אמינות – להופיע ראשון על פני המתחרים שלכם ממצב אתכם כעסק אמין וחזק בתחום שלכם.
  • עלות מול תועלת – העלות לליד המשתלמת ביותר בטווח הארוך.
  • העלאת הערך של האתר והעסק שלכם.

פרסום ממומן בגוגל – מתי זה משתלם?

לגוגל יש מערכת פרסום הנקראת כיום גוגל אדס (בעבר גוגל אדווארדס). מערכת זו גובה כסף מבעלי עסקים הרשומים אליה ומפרסמים את עצמם באמצעות המערכת ואילו שותפי גוגל (בעלי אתרים שונים המעוניינים להרוויח מפרסומות גוגל) מציגים באתר שלהם את הפרסומות של גוגל. המערכת החכמה כמובן מציגה פרסומות הרלוונטיות לתחומים הקשורים לאתר המפרסם את המודעות כמובן וכן מציגה גם תוצאות בעמוד תוצאות החיפוש שלה ובאתרים בבעלות גוגל כמו יוטיוב למשל. הקידום הממומן נחשב לטוב בעיקר לטווח הקצר. לדוגמה: לקידום מבצעים, השקות, אירועים וכו'. ניתן לקדם בעזרתו כל דף נחיתה/אתר וכל מוצר או שירות כמובן – אך העלות תהיה גבוהה יותר מזו של הקידום האורגני בדרך כלל. היתרונות של הפרסום הממומן:

  • מביא תוצאות בטווח הקצר ומאפשר לבנות בסיס לקוחות במהירות.
  • המודעות רלוונטיות לביטויים המחופשים.
  • ניתן לעקוב אחר העלות לקליק ולנסות לשפר ביצועים. כולל מעקב המרות והערכת עלות להמרה.

אחסון אתרים מומלץ

סקירה זו מספקת ניתוח מקיף של אחסון אתרים, תוך התמקדות בחשיבות בחירת חברת האחסון הנכונה. הוא מספק סקירה כללית של שוק האירוח וצולל עמוק לתוך

קרא עוד »